مقالات

بهترین نوع دوربین های مداربسته

اینجا می‌توانید لیست بهترین برند دوربین مداربسته در جهان را که بر اساس سهم بازار مرتب شده‌اند، پیدا کنید.

امروزه انتخاب بین انواع برندهای تولیدکننده سیستم‌های نظراتی کمی سخت شده است. مطمئناً بدون کمک گرفتن از یک متخصص نصب دوربین مداربسته، نمی‌شود یک انتخاب صحیح داشت.

اگر در حال حاضر احساس می‌کنید نیاز به تحقیقات بیشتر دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً این مطلب را بخوانید و برندهای برتر تولیدکننده دوربین مداربسته را بشناسید.

سپس برای تصمیم صحیح‌تر و انتخابی دقیق‌تر، ما پیشنهاد می‌کنیم با توجه به مکانی که قصد دارید برای کنترل و نظارت آن از سیستم حفاظتی استفاده کنید، یک مدل از برندی که انتخاب نهایی شما خواهد بود را خریداری کنید.

اما بهترین برند دوربین مداربسته کدام هستند؟

مشخصاً با توجه به نوع واردات این نوع سیستمهای نظارتی در کسور، شاید خیلی از برندهای تولیدکننده نتوانند در ایران جایی را برای خود پیدا کنند.

اما مطمئنا برندهایی که معرفی کرده‌ایم از بهترین برندهای جهانی تولیدکننده دوربین مدار بسته هستند که پیشنهاد می‌کنیم حتماً از این برندها برای خرید انتخاب کنید.

با توجه به جرائم زیادی که امروزه شهد آن هستیم، استفاده از این سیستمهای نظارتی در سطح شهر و در فروشگاه‌ها و مخصوصاً منازل مسکونی به شدت احساس می‌شود.

سازمان‌ها، مؤسسات و مجتمع‌های آپارتمانی به دنبال راه‌حل‌های نظارتی عملی هستند که بتواند نگرانی‌های امنیتی آنها را برطرف کند و آرامش کامل را فراهم کند.

اما اینکه چه سیستمی و چه نوع برندی مناسب و نیاز ما برای کنترل دارایی‌های ما خواهد بود، نکته‌ای هست که اکثر مردم از آن بی‌اطلاع هستند.

برخی از نصابان دوربین مداربسته هم با توجه به این ضعف در جامعه، سعی می‌کنند که به طریق مختلفی، از این بی‌اطلاعی مردم عادی، رقم‌های بالایی را دریافت کنند.

اما کسانی می‌توانند با هزینه کم، بهترین برند دوربین مداربسته برای خودشان را انتخاب کنند و فریب برخی سودجوها را نخورند که اطلاعاتی را داشته باشند.

البته این نوع نصابان در حوزه کاری نصب دوربین مداربسته به تعداد انگشت‌شمار هستند. زیرا کسانی در این حوزه ورود پیدا می‌کنند که حافظ امنیت و رازداری افراد و مشتریان هستند.

طبق نظرسنجی IHS 2017، CP PLUS کوچک‌ترین و سریع‌ترین برندی است که وارد باشگاه 4 شرکت امنیتی برتر جهان و 2 شرکت برتر آسیا شده است.

لیست برندهای برتر دوربین‌های مداربسته در جهان

بنابراین در اینجا لیستی از برندهای برتر دوربین‌های مدار بسته در جهان آورده شده است. CP PLUS رهبر جهانی در راه حل‌های امنیتی و نظارتی پیشرفته است.

CP PLUS با یک چشم‌انداز و تعهد به ساده و مقرون‌به‌صرفه ساختن نظارت، مأموریتی را آغاز کرد تا جهان را به مکانی امن و مطمئن تبدیل کند.

نکته پیشنهادی: در بخشی از معرفی برندها، نکات جالبی را بیان کرده‌ایم که انتخاب نهایی شما را برای خرید آسان‌تر خواهد کرد.

1. CP PLUS – بزرگ‌ترین برندهای دوربین مدار بسته

 

نام تجاری موفقیت شکستن مسیر را از طریق ابتکارات تحقیق و توسعه صحیح، طیف گسترده‌ای از محصولات و راه حل‌ها، حساسیت به نیازهای مشتریان و از طریق بهترین ارزش پیشنهادی مشخص می‌کند.

محصولات CP PLUS تست‌های کنترل کیفیت دقیق را گذرانده‌اند و دارای گواهینامه‌های بین المللی مانند UL، CE، FCC و غیره هستند.

امروزه، مجموعه گسترده محصولات و راه حل‌های CP PLUS میلیون‌ها مکان را در سراسر جهان در مناطق جغرافیایی مختلف، از سایت‌های دفاعی بسیار حساس گرفته تا ساختمان‌های دولتی گرفته تا زیرساخت‌های حیاتی، حمل‌ونقل، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مؤسسات آموزشی و خانه‌ها، با مشتریان بسیار راضی نظارت و ایمن می‌کند.

اینها تمام افتخارات این برند نیست. گواهینامه‌های ISO شناخته‌شده بین‌المللی این برند، تضمین می‌کند که CP PLUS فرآیندها و پلتفرم‌هایی را برای برآورده کردن سخت‌ترین و باکیفیت‌ترین الزامات، در صنعت امنیت جهانی دارد.

به‌منظور تلاش مداوم برای ایجاد، پیاده‌سازی، نگهداری و بهبود مستمر سیستم مدیریت امنیت اطلاعات، اخیراً گواهینامه ISO/IEC 27001:2013 را دریافت کرده است.

CP PLUS طیف گسترده‌ای از بهترین تجهیزات تصویربرداری جامع، تجهیزات نظارت تصویری آنالوگ هوشمند و IP را ارائه می‌دهد، که شامل دوربین‌های مدار بسته، دوربین‌های نظارت تصویری HD IP، ضبط کننده‌های ویدئویی دیجیتال قابل‌حمل، NAS، رمزگذارها، راه حل‌های حضوروغیاب، تلفن‌های درب تصویری و دیجیتال می‌شود. راه حل‌های اتوماسیون خانگی درجه سازمانی، لوازم جانبی، سیستم‌های امنیتی سفارشی و موارد دیگر را قفل می‌کند.

CP PLUS با اولین کارخانه اختصاصی خود در هند، تولید خود را در جهان افزایش داده است.

در این کارخانه در ساخت دوربین‌های نظارتی و دستگاه‌های ضبط موفق بوده است.

2. داهوا

 

شرکت فناوری ژجیانگ داهوا، یک رهبر جهانی در ارائه راه حل‌های هوشمند و ویدئو محور اینترنت اشیا است.

بر اساس نوآوری‌های تکنولوژیکی، فناوری داهوا راه حل‌ها، سیستم‌ها و خدمات امنیتی جامعی را برای ایجاد ارزش برای عملیات شهری، مدیریت شرکت و مصرف‌کننده ارائه می‌دهد.

داهوا دارای 54 شرکت تابعه و نمایندگی در سراسر جهان است که آسیا، آمریکا، اروپا، خاورمیانه، اقیانوسیه، آفریقا و غیره را پوشش می‌دهد.

داهوا با راه حل‌های نظارتی خود کیفیت، قابلیت اطمینان و ثبات بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. این برند را می‌توان از بزرگ‌ترین برندهای دوربین مداربسته در جهان دانست، که معروفیت بسیار زیادی دارد.

داهوا متعهد به ارائه راه حل‌ها و محصولات با کیفیت بالا، با جدیدترین فناوری است تا کاربران نهایی بتوانند، کسب‌وکار خود را با موفقیت انجام دهند.

در سال 2002، داهوا اولین شرکتی در چین بود که یک ضبط کننده ویدئویی دیجیتالی یکپارچه هشت کاناله را راه‌اندازی کرد.

از آن زمان، این شرکت به سرمایه‌گذاری در ایجاد قابلیت‌های تحقیق و توسعه قوی، برای فناوری و نوآوری جدید ادامه داده است.

تجهیزات امنیتی و نظارتی برند داهوا در ایران بسیار زیاد هست. این موضوع باعث شده تا خدمت و سرویس دهی دوربین‌های مداربسته این برند در تمام ایران قابل‌دسترسی راحت باشد.

همین موضوع می‌تواند در انتخاب خرید خوب برای مردم بسیار حائز اهمیت باشد. زیرا پشتیبانی و وجود قطعات برای تعمیر و سرویس دهی به یک دغدغه مهم برای مردم تبدیل شده است.

3. هایک ویژن

 

هایک ویژن بزرگ‌ترین تأمین کننده محصولات و راه حل‌های نظارت تصویری در جهان است.

این شرکت، در زمینه فناوری نظارت تصویری و همچنین طراحی و تولید خط کاملی از محصولات نظارت تصویری و دوربین مدار بسته نوآورانه، تخصص دارد.

خط تولید، از دوربین‌ها و ضبط کننده های ویدیوی دیجیتال تا نرم‌افزارهای مدیریت ویدیو را شامل می‌شود.

هایک ویژن از زمان آغاز به کار خود در سال 2001، به‌سرعت به جایگاه پیشرو در بازار جهانی در صنعت امنیت دست‌یافته است.

هایک ویژن دارای بزرگ‌ترین تیم تحقیق و توسعه در جهان و امکانات تولیدی پیشرفته است. هر دوی این‌ها به مشتریان هایک ویژن اجازه می‌دهد تا از محصولات در کلاس جهانی که با جدیدترین فناوری طراحی شده‌اند بهره‌مند شوند.

به‌عنوان یک تعهد اضافی به مشتریان خود، هایک ویژن سالانه 7 درصد از درآمد خود را در تحقیق و توسعه مجدد سرمایه‌گذاری می‌کند تا به نوآوری و بهبود محصول ادامه دهد.

هایک ویژن بیش از 30 شعبه داخلی در چین و 16 شرکت تابعه منطقه‌ای خارج از کشور در سرتاسر جهان را، برای دستیابی به حضور واقعی جهانی اداره می‌کند.

قطعات این محصول در هم در کشور ما به خوبی پیدا می‌شود، که می‌تواند در کنار داهوا، یک انتخاب خوب برای خرید باشد.

4. برند یونی ویو

 

این شرکت به‌عنوان سومین سازنده بزرگ در زمینه سیستم نظارت تصویری در چین، فعالیت خود را از سال 2005 شروع کرده آیت و به عنوان یکی از اولین شرکت‌های تولیدکننده دوربین‌های مداربسته در جهان شناخته می‌شود.

البته این شرکت توانست در سال 2014 به صورت حرفه‌ای وارد عرصه رقابت در بازارهای جهانی شود.

اگر بخواهیم از مهم‌ترین محصولات این به نرد نام ببریم می‌توانیم به: انواع دوربین مداربسته، برنامه و نرم‌افزار سمت کاربر،دستگاه‌های ضبط تصاویر NVR, encoder,decoder, storage اشاره کنیم.

اگر بخواهیم ویژگی محصولات این برند را نام ببریم می‌توانیم به: کیفیت بالای محصولات، تولید حرفه‌ای، تکنولوژی بالا اشاره کنیم.

همین‌طور این برند مخاطبان هدف خود را در سراسر جهان بسیار گسترده کرده است.

به طوری که برای انواع مکان‌ها و فضاهای شهری و خصوصی مانند: خرده فروشی‌ها، ساختمان‌های مسکونی، نظارت شهری و فروشگاه‌های بزرگ، محصولاتی را ارائه کرده است.

محصولاتی که این برند توانسته با کمک آنها در جهان به خوبی بدرخشد را می‌توان: دوربین‌های هوشمند، دوربین‌های دید در شب رنگی (استارلایت) و تکنولوژی اولترا 265 که باعث کاهش فضای اشغالی هارد در هنگام ضبط می‌شود و یا قدرت پلاک خوانی دوربین‌های یونی ویو اشاره کرد.

5. برند اکسیس

 

اگر دوست دارید از برندهای اروپایی برای سیستم نظارتی استفاده کنید ما به شما برند اکسیس که در سال 1984 در سوئد فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در 50 کشور، نمایندگی فروش محصولات را دارد، پیشنهاد می‌کنیم.

یکی از بهترین برندها که در کیفیت محصولات خود بسیار معروف هست و در تولید انواع دوربین مداربسته و سیستم‌های نظارت تصویری با تکنولوژی بالا فعالیت می‌کند.

6. برند هایلوک

 

برند هایلوک زیرمجموعه برند هایک ویژن هست و در هدف تأمین کالاهای اقتصادی تأسیس گردیده است.

محصولات آن در دو دسته Turbo HD و IP و انواع دستگاه ضبط تصاویری DVR & NVR هست.

7. برند تی وی تی

 

دامنه محصولات برند تی وی تی، دوربین‌های مداربسته AHD و تحت شبکه هست. شروع فعالیت این بندر در چین در سال 2004 بوده است.

8. برند ویدیو پارک

 

ویدیو پارک در حدود 10 سال پیش فعالیت خود را شروع کرده است. و می‌توان مهم‌ترین محصولات این برند را که شامل: NVR، دوربین آی پی IP و AI, 4G – دستگاه‌های IOT و همچنین کیت‌های WIFI هست.

9. برند تیاندی

 

از جمله برندهای معروف در چین و جهان برند تیاندی هست که در سال 2004 شروع به‌کار کرده است. اکثر محصولات این برند دوربین‌های تحت شبکه می‌باشند. مهم‌ترین محصولات این برند در بازار داخلی وجود دارد که تحت نمایندگی شرکت فراگستر است.

10. Zicom

 

سفر بیمه عمر در سال 1994 برای زیکام آغاز شد. با 25 سال دانش و تجربه بی‌نظیر، نام Zicom اکنون مترادف با صنعت امنیت سایبری در جهان است.

Zicon در فهرست بهترین برند دوربین مداربسته جهان از نظر سهم بازار در رتبه 4 قرار دارد

در حال حاضر، Zicom در خاورمیانه و بیش از 1100 شهر در جهان حضور دارد و بیش از یک میلیون مشتری خوشحال را با محصولات و خدمات امنیتی ارزش‌افزوده خود تضمین می‌کند.

زیکام مخفف رهبری فکری در زمینه امنیت است.

11. Videocon

 

اگر به دنبال فضایی بسیار امن در اطراف خود هستید، گزینه‌ای به نام “VIDEOCON” دارید که امروزه نام بزرگی در بخش نظارت است.

این برند دارای یک DVR PENTA 5IN1 است که می‌توانید دوربین آنالوگ، دوربین مدار بسته HD و IP را نیز تغذیه کنید.

نصب دوربین‌های مدار بسته و DVR بسیار آسان است، زیرا با امکانات نصب ساخته شده‌اند. این نوع دوربین‌های مداربسته را می‌توان در همه‌جا نصب کرد، چه در فضای باز و چه در داخل خانه.

این دوربین با سنسورهای تصویر با کیفیت بالا با لنزهای با وضوح بالا برای عملکردهای پیشرفته طراحی شده است و همچنین دید در شب شگفت‌انگیزی دارد.

12. D-Link

 

D-Link با بیش از سه دهه تجربه شبکه، راه حل‌های نظارتی یکپارچه را با محصولات نظارت بر دوربین مداربسته و IP ارائه می‌دهد. این شرکت جزو برترین برندهای دوربین مداربسته در جهان است.

ساده‌سازی فناوری همیشه یک فلسفه اصلی در D-Link بوده است. بنابراین، چه دوربین‌های IP مبتنی بر فناوری plug-and-play مدرن که بسیار آسان نصب می‌شوند یا دوربین‌های مداربسته با کیفیت بالا سنتی، D-Link به خوبی برای پاسخگویی به نیازهای مسکن، بانک‌ها، کافی شاپ یا رستوران یا هر چیز دیگری مجهز است.

فناوری مانیتورینگ مبتنی بر IP D-Link، به کاربران اجازه می‌دهد تا مشخص کننده‌های صدا و حرکت را بدون نیاز به سخت‌افزار و کابل اضافی در دوربین‌ها ادغام کنند.

علاوه بر این، امکان تجزیه‌وتحلیل محتوای ویدیوی گرفته‌شده را فراهم می‌کند و هنگام شناسایی فعالیت مشکوک، به‌طور خودکار هشدارها را برای نظارت شبانه‌روزی به بخش‌های مراقبت انسانی افزایش می‌دهد.

راه‌حل دوربین مداربسته D-Link همچنین توسط نرم‌افزار DCMS پشتیبانی می‌شود، که به کاربران امکان می‌دهد در هر زمان از هر نقطه اسکن انجام دهند.

13. VIVOTEK

 

VIVOTEK در فوریه 2000 تأسیس شد. این شرکت راه حل‌های VIVOTEK را در سراسر جهان به بازار عرضه می‌کند و به یک برند پیشرو در نظارت امنیتی جهانی تبدیل شده است. این شرکت جزو برترین برندهای دوربین مداربسته در جهان است.

VIVOTEK برای تحقق ردپای استراتژیک جهانی خود، متعهد به ایجاد اکوسیستم صنعت نظارت IP است و مشتاق همکاری و رشد طولانی‌مدت با همه شرکا، در پیگیری مشترک ما برای یک جامعه ایمن و عاری از هرگونه جرائم است.

14. پاناسونیک

 

با استفاده از سخت‌افزار پیشرفته، فناوری‌های پیشرفته تجزیه‌وتحلیل تصویر و هوش مصنوعی، با سابقه بیش از 60 سال نوآوری فنی و پیگیری کیفیت، “ادراکی” جامع از اطلاعاتی که قبلاً غیرقابل درک بود، به‌دست آمده است.

مطمئناً نام پاناسونیک از سال‌های دور در صنعت تکنولوژی می‌درخشید. انتخاب از یک برند ژاپنی برای اکثریت مردم جهان انتخابی عاقلانه خواهد بود.

خوشبختانه در ایران هم این مقبولیت زیادی دارد و اگر پای انتخاب و مقایسه به میان آید، نمی‌توان به‌راحتی از نام و برند پاناسونیک عبور کرد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که یکی از انتخاب‌های خودتان را پاناسونیک در نظر بگیرید.

15. Godrej

 

Godrej در سال 1995 به راه حل‌های امنیت سایبری دست یافت. این شرکت نهمین برند در لیست برترین برندهای دوربین مدار بسته در جهان از نظر سهم بازار است.

این برند در فهرست 12 برند برتر دوربین مدار بسته در جهان از نظر سهم بازار قرار دارد.

16. Axis Communications

 

این برند با ایجاد راه‌حل‌های شبکه‌ای برای بهبود امنیت و ایجاد راه‌های جدید کسب‌وکار، دنیایی هوشمندتر و امن‌تر را امکان‌پذیر می‌کند. این شرکت جزو برترین برندهای دوربین مداربسته در جهان است.

طیف گسترده‌ای از راه حل‌های نظارت تصویری شبکه از جمله: دوربین‌ها، رمزگذارها، نرم‌افزارهای مدیریت ویدئو، ضبط کننده‌ها، تجزیه‌وتحلیل و برنامه‌های کاربردی.

نمونه کارها مبتنی بر IP این برند، مقیاس‌پذیری را تضمین می‌کند و یکپارچگی را ساده می‌کند.

17. Honeywell

 

Honeywell یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته در جهان در لیست است. و البته بهترین برند دوربین مدار بسته در جهان در سال 2020.

18. Oncam

 

Oncam اولین دوربین آنالوگ 360 درجه را بیش از 15 سال پیش راه‌اندازی کرد، که دیدگاه فناوری نظارت در جهان را تغییر داد.

از آن زمان، این برند تصمیم گرفته است که به‌طور مداوم، راه حل‌های نوآورانه جدیدی را به بازار بیاورد.

Oncam یکی از برندهای برتر دوربین های مدار بسته در جهان است.

جمع‌بندی نهایی

اگر واقعاً قصد دارید یک برند را برای خرید انتخاب کنید، ما در ابتدا به مشاء پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان متخصصین ما در مجموعه نصب برتر کمک بگیرید.

در اولویت دوم پیشنهاد می‌کنیم طبق همین لیست و پیشنهادهایی که در خلال معرفی برندها توصیه کرده‌ایم را اولویت قرار دهید.

امیدواریم که بهترین انتخاب را از بین بهترین برند دوربین مداربسته داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *